Tubao 29+6 haftaligiz bugun cok nazli hareket var ama resmen 2 saatte bir. Bugun bir de hafta döngümüz. Herkeste oluyor mu bu durum?
htckynk Tubao ben 29+5 im düne kadar aynı durumdayım bugün de maşallah durmak bilmiyor 😄 bu zamanda hep öyleler galiba
Bsrlmnemr Tubao 30+2 olduk bugün bende de çok az 2 gün öncesine kadar baya hareketliydi 2 gün biraz yavaşladı bugün baya baya az benimde aklım hep orda
mikican Tubao 29+5 haftalığız bugün aynı durumu yaşıyorum dün kıpır kıpır olan kız bugün hareketsiz tek tük hissettim ama öyle kuvvetli hareketi yok. Midemde bi tuhaf bugün. Korkuyorum 😔
Tubao Ozubu mikican Bsrlmnemr Hepimiz gunleri yakin hepimizde ayni durum var normal o zaman 😊 Güzel seyler dusunelim de bebislerimiz strese girmesin madem 🐣
Nilaykirikbas5516 Güzel anneler bu aylarda normal bebek az hareket edebiliyormus hareketlerinde azalma olabiliyormuş
ecembugra53 Tubao ay bende o haftalara gelsem acaba ne olucak acaba ya 😂😂😂 boks macı yapıyorlar resmen 😂😂
S-e3506 Bsrlmnemr normal istiyorum şuandada normal gösteriyor ama Allahtan bişey çıkmazsa son dakika gol yemezsek 🤗🤗
cirakhatc 17+2 günlük hamileyim bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum sizce normal mi kızlar erken mi hareket etmemesi
Bsrlmnemr S-e3506 inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi. Sizin de eller de falan ara ara şişlik oluyor mu benim 2 3 gündür ara ara olmaya başladı