Serensevgin İlk gebeliğimde saçımı boyatmamıştım. Bu 2. Gebeliğim ve bu hafta 5. Ayıma girdim saçımı boyatmak istiyorum Çünkü en a yüz renk var kafamda sizce napmalıyımm??
Mrv3dmr Serensevgin Ben 31.haftamda ombre yaptırdım. Ama komple boyatacak olsaydım doğumdan sonraya bırakırdım canım.
irva Serensevgin Saçımı kestirdim bugün yine.Boyada doğumdan sonrasına kaldı artık.Komple boyamak istedim ama kuaförüm gebesin yapmam dedi.😀
Serensevgin Mrv3dmr bende dipten boyatmayıp bitkisel bir boya ile tek renk yapmayı düşünüyorum en azından düzgün olsun diye🤔
Tgbakml Ben de ombre yaptırmıştım başlarda tamamen bitkisel ve kuaförde bende başka kimse yoktu diplere uygulanmıyor diye rahat etmiştim çok şükür bir sıkıntı yaşamadım 🌸🙋🏼♀️
Tgbakml Serensevgin biraz da psikolojik bence yani mesela ben çok bunalmıştım herkes aaa yapma etme dediler ama ben sonrasında kendimi daha iyi hissettim bakımlı olmak kendine bakmak sana daha iyi geliyorsa sende iyi olursun bebeğin de daha mutlu olur karar sizin 🌸🙋🏼♀️