begumizmir 13 haftalık hamileyim ve 1 haftadır tansiyon sorunum var 2 gün önce acile gittim tansiyonum 16/9 çıktı. Dünde 15/8 her an değişiyo. Bu konuda bilgisi olan var mı benim gibi erken dönemde tansiyonla uğraşan?
irva begumizmir Benim o haftalarda başlamıştı.Ama yüksek çok görmedim bir defa 15′i gördüm.Sonrasında olmadı 12 falandı ara ara.Şuan normal.Ama doktoruna söyle 1 hafta takibini yap sürekli yüksek çıkarsa ilaç verir sana.
Busra_24 @begumizmir sabah ögle aksam ayni saatlerde tansiyonunuzu ölcüp yazin 1 hafta sonra doktorunuza gosterin sonucları gerekirse tansiyon ilacina baslatir zaten