Myssr evet 6.haftadan itibaren bitmek bilmeyen bi bulantı kusma vardı reflüde vardı bende acayip tetikliyordu yataktan kalkacak dermanım yoktu şu an 14+3 oldum çok şükür bir haftadır kusmuyorum rahatladım daha iyiyim mide yanması da durdu tabi rahatsız etmiyor acı yiyemiyordum o da çok fena yakıyordu şimdi yavaş yavaş onu da yiyebiliyorum zamanla düzeliyor galiba biraz zor oluyor ama bende geçmeyecek sanıyordum hep öyle devam edecek sanıyordum da geçiyor zamanla şaka gibi gelsede geçiyormuş anladım çok şükür bugüne