eyluldoruk arkadaşlar üstüne görme nasıl oluyo tam adet günü adet olup sonra hamile olduğunu öğrenen var mı
Naren1 eyluldoruk ben canım regl oldum günümde bende bi tuaflık vardı mide bulantım vardı regl bitti bir iki hafta sonra içime kurt düştü test yaptım pozitifdi kan tahlili vermeden ben direk kadın doğuma gittim ulturason da baktık 5 haftalık hamileydim 😊
ecembugra53 eyluldoruk bende üstüne görerek hamilr olduğumu öğrendim ama hiç anlamadım bende hamşleymişim adet gibi oldum kesildi 3 güne adettir dedim geçiştirdim diğer ay geldi test yaptım Allah’ın bana bi sesiyle yapacakta değildim sansa öğrendim 😂😂
Duygukc eyluldoruk 26 Aralıkta hamile kalmışım 28 Aralıkta 2 gün sonra yani adet oldum adetim bitti 1 hafta sonra hamilelik belirtileri başladı ocakta adet gecikmesi yaşadım 7. Gününde kan testi verip hamile olduğumu öğrendim
SilaTR eyluldoruk yumurtlamadan sonra 5-7 arasında oluyor bu sureyi geçerse hamilelikte iyi değil canım şüphen varsa muayene olmanda fayda var
Gizemlermi Bende öyle oldum üstüne görme denilen olayı yaşadım tabiki hiçbir şey anlamadım doktora gittiğimde 5 haftalık hamileydim 5 hafta önce de hesaplıyorum tutmuyor gününü hatta çok şaşırmıştım 🤣🤣🤣
eyluldoruk ecembugra53 normalde kaç gün geliyodu nasıl oldu ben bugün oldum ağrım var normalde 6 gün sürüyo bakalım nolucak
Naren1 eyluldoruk normal adet günüm sürdü evet aylardır bekliyordum çok şükür rabbim nasip etti isteyen herkese versin Rabbim çok teşekkür ederim 🥰
DuyguY Benim de 2-3gün çok az akıntım oldu normalde bi hafta sürerdi bu seferki az ve kısa sürdü 3gün sonra kesilince test yaptım 4haftalık bebiş çıktı 😍😍39+3 haftalığız şuan halen gelmedi 🤩
eyluldoruk DuyguY yaa ne güzel inşallah benimde öyle olur aslında ilk denememiz ama yoğun olarak yaşadığım belirtiler vardı bgun adet olunca üzüldm braz
ecembugra53 eyluldoruk canım üstüne görme cok sürmez zaten 3 gün sürdü ama ilk gün cok gelmişti diğer günler damla damla geldi bana sonra kesildi bir sonraki ay adetime 3 gün kala öğrendim bende
eyluldoruk Naren1 aminn🙏🏼🙏🏼 kimisi sadece akıntı gibi diyor ama sizin normal olup normal sürdüyse bu çok daha güzel bişey😍😍
ecembugra53 eyluldoruk inş olacak canım stres yapma İnan hormonları alt üst ediyor benim stres yüzünden 2 yıla yakın çocuğun olmadı ne zaman bıraktım peşinden koşmayı o zaman oldum canım dua et bekle RABBİM biliyor vaktini canım 😊❤️❤️