Zuhraa Daha akşam temmuz bebeleri inatçı diye post açmıştım 😂Doktor kontrolünden geldim 4cm açıklık akşam saat 10 da yatış verdi suni verip başlatıcak doğumu❣️ bol bol dua edin ❣️
Tugcebyr Zuhraa bir solukta kurtarsın rabbim🤲🏻 İlkin de ben tırsmıştım biraz ama bu ikinci o yüzden relax🤣
mercimeksmom Zuhraa Benim de 4 cm açıklık vardı suni ile başlatmıştık, hiç korkma 4 cm e kadar bi şey hissetmediysen gerisi çok kolay diye diye motive ettiler, 8,5 saatte kucağımdaydı bebeğim 🥰
Zuhraa irembozcalar yaa inşallah suni sanciyii yiyince de bol bol dua edicem kesin çözüm korkuyor ondan ❣️
Zuhraa Kahve yaa sancım çıktı ama ben hissetmiyorum birde oğlan yukarda kanala girmemiş 🙄 beklersekte normal doğum olmaz kilosundan dedi doktorum
Zuhraa mercimeksmom hadi yaa gece 4 de başlarız vermeye dedi doktorum bebeğim kanala girmezse sezaryan alırız mecbur dedi inşallah gerek kalmaz ❣️
hulya4627 Hadi hayırlısı bir avazda inş cnm bende dün doğuramıyorum diye post açtım hala tık yok 😂🤦♀️
Zuhraa hulya4627 yaa bende de yoktu doktor yine çatı baktı açılma var yatış verelim yoksa kilo alicak normal doğum yapamazsın dedi nişan da geldi eve geldikten sonra 🙄
Fatmaaljd Zuhraa Zuhraa benimde 39 darısı başıma inşallah Ama benim bebek dönmüyor neler yaptın tavsiyen varmı