Tucenur Esin122 37+1 ne gelen bar ne giden ne sancı ne nişan ne acılma ne olacak bilmiyorum temmuz bebekleri cok tembel cıktı 😀
Esin122 Tucenur bencede 😄bende 38+4 de doguma alicak hoca normalde 31 temmuz du bebis kanala gelmedi 21 temmuz da aliyim dedi
Esin122 Tucenur kesinlikle hareketleri masallah yoruyor bide migde bulantisi basladi sicaklar hayirli.dogumlarimiz olsun ins