Ben yaptırmayı düşünmüyorum. Doktorlar şeker yüklemesi yapmasalar sürekli parmaktan kan alıp hastayı takibe almak zorunda kalacaklar, e milyon hasta az doktor var, niye uğraşsınlar. Şeker yüklemesi kolaya kaçmak biraz da haklılar kendilerince.
Yalnız şöyle bir durum var ben mesela şeker yüklemesi yapmayıp aynı zamanda riske atmamak adına şeker hastası gibi yaşamayı düşünüyorum. Şeker yüklemesinin tabi ki zararı var arkadaşlar, bu konuda tonlarca yabancı makale var. Ordan bilgi edinebilirsiniz. He tabi ben şeker yüklemesi yapmam ama kendimi de kısmam derseniz işte o çok tehlikeli. Çünkü ya şeker hastasıysanız, çocuk tehlikeye girer. Bence doğrusu yaptırmayıp biraz boğaza sahip çıkmak.