Babyy1S Zeyyno_ 18haftalgm beşik kuvet seti mama sandalyesi puset biberon emzik bez islk mendil yağ vs smdi ana kucagi otomtk sallanandan alıcm gordukce baktikca alıyrm
Snszasla Zeyyno_ ben de 14 +3 haftalığım ama hiç birşey almadım daha erken sanki ama yinede bakınıyorum kış bebekleri olacaklar ne alacağım düşünüp duruyorum 🧐🐣🤔
Caglanuroney Zeyyno_ 17 haftalık oldum bı kaç tane yeni doğan zıbın aldım çok güzeller hepsini almak istiyorum 😍😍 bayramdan sonra tam anlamıyla hazırlıklara baslicaz inşallah ☺️
Star25 Dün e bebeğe gittim birkaç yeni doğan takımı aldım dayanamayıp. Doktor 12. haftada büyük ihtimalle kız demişti şimdi 16. Haftadayım. Haftaya kesin öğrencez cinsiyeti ama ben de hep kız hissettiğimden dayanamadım aldım🙈
2_bwbik Star25 benimde 16+6 şu an bakalım ilki kızdı 😊🤣 şimdide kız hissediyorumkiz olursa eğer diğer kızmin bir sürü giyilmemiş bile var onları kullancam 😉 ama cinsiyet göstermedi
Babyy1S Zeyyno_ kiyafet benm kolayima geliyor buyuk olanlar arastırılması iyisini bulmak uzun surüyor bnce 😊
Snszasla Zeyyno_ yeni doğan dan kaç takım almak lazım acaba ya çabuk büyüyor diyorlar az al diyorlar da ben de emin olamıyorum valla kaçar tane alsam diye 😏
Caglanuroney Zeyyno_ maalesef öyle zaten alsak bile yenidoğan olduğu için giyemicekler hepsini boşuna almış olucaz 🤭
ikizkelebeklerim06 14 bitti artık başlayalım çok heyecanlı ikizlerimin cinsiyetleri için sabırsızlanıyorum 🤓🤓
Lara44 Zeyyno_ bezleri, ıslak mendili,reflü yatağı, battaniye, bir kaç zıbın ve ana kucağından başka birşey Yok oğlumun 🤷🏻♀️💙
izgi Lara44 daha ne olsun 😂 ben tırnak makası bile bakmadım daha erken diye 8.ayda hepsini 1 günde yaparız diyoruz bir aksilik olmazsa
Bus123 Zeyyno_ 16.haftadayim şuan erkek olacak inşallah şimdiye kadar biberon emzik küvet seti aldım sadece😀