Reyyan 25 haftalık hamileyim bebeğim çok aşagıda oynuyo normalmi benim gibi olanlar lütfen yazabilirmi
MinikMucizem42 Reyyan benimde oyle canim ozellikle biraz yurudugum zaman resmen asagida hissediyorum.basi asagidaymis o yuzden dedi doktor 28 haftaligiz bizde
DidemYldrm Reyyan benimde öyle canım bazen aşağıda bazen yukarı da her yerde doktor yeri şu anda geniş her yerde olur genelde tekmeleri 3-4 haftaya yeri daralıcak yavaş yavaş 🤗
Nehir2009 Reyyan ben hareketleri Rahime hissediyorum sanki rahmime tekme atıyor 28 haftalığız bazende kalp atışı gibi pıt pıt hissediyorum rahim bölgesinde doktorum u aradım sordum teleş yaptım çünkü normal olduğunu söyledi kasılma olmadıktan sonra korkma dedi
BeyzaGnaydn Bende oyle, kafasi asagida oldugu icin sanirim, baski yapıyor gibi, gece yatarken bacak aramda illaki 2 yastık olmalı yoksa yatamiyorum 🙂
Demir 23 haftalığım,benimde çoğu zaman kasıklarımda bazen alt karın hizamda bazende göbek deliğimde hissediyorum,yeri geniş at koşturuyor sıpa🤣Ultrasonda yeni gördüm zaten şekilden şekile giriyor.Ama genel olarak hep yan yatıyor✌🏻
Hnfth Reyyan 30haftalığım hala aşağılarda hissediyorum çoğu zaman bu hafta kontrolm var sanırım hala dönmedi ayakları aşağıda demişti doktorum en son 😂😂🐣
kbrtncr Haftadayım hep aşagıdaydı hala aşagıda bi göbek deliğimin üstüne çıkamadı kerata. Kasıklarıma vuruyor bazan bacağımda hissediyorum 😂 kafası da hep aşagıdaydı, bu iyi mi köyü mü bilmiyorum ama ayakta çok kaldım mı hemen ağrı oluyor
ErsiNuray 24 haftaligm bnmkide basini assaya yaslami sevyor heralde genelde assada hissedyorm haraketlerni yururken flan. Tuvaletm cok cabuk gelyor oyle olnca😊 haraketlenncede dolanyor her köşeyi en rahat orayi buldu heralde😁