poyrazege111 Ben 17 +5gunluk hamileyim oğlum olacak 1haftadir hareketlerini hissediyorum ya hafif tekme atiyor elimi karnıma koyunca döndüğünü falan hissediyorum sizde nasıl hissediyomusunuz😊🤰
Meltem poyrazege111 benımde 17+5 cinsiyetimiz bellı degil gostermıyor meleğim☺ Bende bır yerde damar atması gibi oluyor ve cok merak edıyorum bebek mi dıye💕Senın nasıl oluyor?
Dsa Meltem cinsiyeti hala belli değil mi 😳 Neredeyse yolu yarıladık 😂 Benimkiler i11. Haftamda söylemişti doktorum. Tabi %100 olarak değil ama tahmin etmişti.
Meltem Dsa kıza benzıyo kesin birsey diyemem dedi canım artık ayrıntılı ultrosonda bellı olcak kesin☺
Hderya Biz 18+1 olduk 🙂))) 12. Haftada kiz dedi ve daha sonralari kontrollerimdede kiz dedi. Evet seyrime gibi hafif hafif hissediyorum ama tabi tekme fln olarak daha net bsyimiz yok 🙂))) ama seyrimeler halinde gibi hissediyorum
Esmalpaslan66 Bende 17+5 im tam olarak yani ultrasonda bende hissedıyorum 16 haftamda ilk hissettim şimdi gece bile hissedıyorum çok şükür özellikle açken çok hareket edıyor normalde müzik açıyorum karnımı gidıklıyorum ki uyansında hareket etsin diye😂
poyrazege111 Valla ben en çok gece yatağa girince uzanıyorum elimi üstüne koyunca ufak tekmeler atıyor esimde hissediyor gobusume elini koyunca hissediyor dönüyor dediğim yani hareket ediyor onu hissediyorum bazen açken daha çok tekmeliyo🤣🤣🤣