Merhaba. 35.haftamdayım. Bebeğim hala ters. Doktorum ters bebeklerde suyun falan akarsa tehlikeli olabilir kordonun aşağı düşebilir dedi. Nstde de sancım çıktı biraz. Bebeği ters olup doğum yapanlar yazabilir mi acaba? Bu tür sıkıntılar yaşar mıyım. Korktum biraz