Benim doktor sordu ailede şeker varmı diye bende yok dedim yapmayalım ozaman dedi kan ve idrar testi istedi idrarda glikoz çıktı yapmamız lazım dedi birgün sonra yaptı sınırda çıktı dikkat et dedi idrarda glikoz cikmasaydi yaptirmayacaktim öbür hamileliklerimde yaptırmadım