Marysa bende oyle olmuşum canım bende 57 yle hamıle kaldım 68 olmuştum sımdı 33+5iz 64 olmuşum doktoruma sordum bebegının kılosu gayet ıyı sen kendı kılonla fazla stres yapma kendını zayıflaman daha ıyı bebegın gayet saglıklı dedı bende sıcaklardan dolayı yemek yıyemıyordum sadece su ıcıyorum ama bebegım gayet ıyı maşallah senınde oyleyse kafana takma bence