M-o-r-58 Mhtpctn avent damaksız emzik kullandık memnunduk. Biberon bilemem ama ilerdede pipetli suluğunu kullanabilirsiniz biz çok beğendik. 🤗 2 li emzikler o zamanlar 50 tl idi şimdi ne kadar bilemiyorum e bebek mağazasından almıştık.
Miniminikuss Tugce1803 hıc erken dıye dusunme canım indirimleri takip et yavastan almaya basla zaman nasıl gecıyır anlamıyorsun bile uc bes parcayla bitmiyor alısvrs resmen bebıse ceyız duzuyorsun 😊
Mrs40 Tugce1803 cam biberonun 120mlliğini aldım canım büyüğü olastik alacağım küçükle ben beslerim büyüğü kendi kullanacağı için rahat tutcağı bir biberon düşünüyorum
Esma1290 Mhtpctn ama bak bence cam al ilk etapda sonra biraz 4 5 aylık olunca normale geç . İlk aylarında eğer mi mama alırsa cam da ve r. Ben cam aldım küçük wee nin cam biberon unu aldım sunicmesi için fln . Bide aventin büyük biberonunu aldım. Ama ikisi de cam tabiki . Boşver plastiği sen
Mrs40 Tugce1803 kullanan bi kaç kişi koku vs yapmadıgını söylediler ama yine araştırmak lazım. Bu camlar biraz ağırlar Allah korusun suratına düşse yaralıycak ağırlıkta o yüzden minik olanı aldım sadece 🤷🏻♀️
Tugce1803 Mrs40 Evet ağırlar ama en iyisi de onlar gibi tabi plastikten plastiğe de değişir mi bilmiyorum ki🤷🏻♀️
Akfirat Mhtpctn ben internetten yenidoğan natural set iye polipenol olandan aldım.çok güzel geldi.2 büyük 2 küçük temizleme fırçası ve emzik var içinde.
gupsemnur Mhtpctn bende Phlips avent çok araştırdım ama ANti kolik içim olanlarından alacam benim ikinci kızımda çok kolik oldu inanın şimdi doğuma 4 ay var hergün araştırmadayım neler yapabilirim diye biberenu kolik olanından alacam bir tek phlips de var.
Akfirat Bazı kişiler biberonun baş kısmını bulaşık makinasına atıyor sararma ondan olujor.kullanıcı hatası.o kadar yumuşak ve güzel yapmışlar ki aventin başlık kısmını bayıldım.gerçek gögüs yumuşaklığında .iyi ki almışım.
Mervenur_kcbs Komple bu seti 250₺ ye aldım İnstagramdan emzikaşkım sayfasından daha kullanmadım bebiş karnımda 😂🙈
melindam Mhtpctn Ben Philips Avent in Biberonun Kullanıyorum Gayette Memnunum CAM olanı Almıştım. EMZİK Bencr Bebek Doğunca Alın Benim Kızım Biberonu Tutuyor Ama Emzilte Yüzünü Gözünü Buruşturuyor. Zaten İhtiyacım da Yok Emzik Kullanmak İstemiyordum İyikide Tutmadı Kızım.