Benim doğumdan sonra 3gün sütüm gelmedi kızımın ağlamasına ve aç kalmasına dayanamadığım için Biberonla mamaya başladım Daha sonra sütün az az gelmeye başladı ama bebeğim emmeyi reddetti bende emzirmek istiyorum nasıl tekrardan memeye alıştırabilirim Emmediği için sütümde kesiliyor lütfen yardımcı okurmuşsunuz kızım 25günlük daha