Önceki günün gecesi nişanım geldi sabah hastaneye gittim çatı muayenesi yapıldı açıklık yok nstde hafif sancı var dendi eve geldim gün boyu düzensiz sancı çektim ara ara ama bugün hiç sancım yok bu durum normal mi yoksa sancı çekiyorum da hissetmiyor muyum ne yapmalıyım?