Glshhrn Özellikle böyle bir yere gidince markete falan bir şeyler taşıyınca ya da uzun süre ayakta kalınca eve geldiğimde akıntım olmuş oluyor onun haricinde olmuyor böyle bir şey yaşayan var mı ?
Zeynepli1234 Glshhrn canım ter olabilir mi terle akıntıyı ayırt edebiliyor musun .29. Haftamdayım bendede oluyor ama anlıyorum onun ter olduğunu
Hilal93 Glshhrn bende oluyor bazen hatta işiyorum gibi geliyor su gibi ama olurmus rahim genişlemesinden doktor kokusuz olduğu sürece ve rengi bulanık beyaz gibiyse sıkıntı yok demişti
Glshhrn Zeynepli1234 hiç bilmiyorum ki ter olsa komple olur sadece ön tarafta oluyor özellikle çok ayakta kalınca evdeyken bir şey yok
Tgbakml Bende de oluyor hatta artık kendimi çözdüm diyorum çok ayakta kalmışsam o gün az su içmişsem akıntım oluyor renksiz ve kokusuz olduğu sürece doktorlar olabilir diyor