Bende yaşadım aynı sorunu kese etrafında sağda ve solda kanama alanı vardı keseyi gördük bebek kalp atışı yoktu gittiğim doktor %85 bu gebelik gercekleşmiycek dedi ya kürtaj ya düşük olucak dedi ilaç falan vermeden eve gönderdi beni üstüne basa basa sordum çalışıyorum sıkıntı yaratır mi dedim normal hayatına devam et dedi resmen oluruna bıraktı düşmesi için sonra başka bi doktora gittim yakın cevremde çok iyi olduğunu duyduğum bi doktor herşeyi anlattım progestan verdi 1 hafta rapor verdi 1 hafta sonra kontrole çağırdı tabi bu 1 haftayı hep yatarak geçirdim kayınvalidem sağolsun yattığım yerden kaldırmadı beni onda kaldım 1 hafta sonra kalp atışını duydum yavrumun ilacı kullanmaya dvm ettim kanama alanı zamanla azaldı sonrada tamamen yok oldu 3 ay kullandım ilacı içini ferah tut rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah ama bol bol ıstırahat et kendini zorlama imkanın varsa lavobo dışında ayağa kalkma rabbim gönlüne göre versin çok kötü bir durum biz eşimle eve geldiğimizde arabada yol boyu ağzımızı bıçak açmadı eve geldik o mutfakta hüngür hüngür ağlıyordu ben oturma odasında arabada kendimi çok sıktım sırf o üzülmesin diye ama eve gelince onu da o halde görünce perişan oldum saatlerce göz yaşı döktük o doktora hakkımı hicbir zmn helal etmiyecem kendini stresten sıkıntıdan üzüntüden uzak tut ve bolca dua et ben o 1 hafta boyunca her dk elimi karnıma koyup ya şafi çektim bolca dua ettim rabbime bana bu nimeti tattirdin kalp atışını da duymayi kucağıma almayı nasip et rabbim die şuan 34+5 olduk sayılı günümüz kaldı hayırlısıyla inşallah 🤲 bolca dua et cnm karşılığını rabbim en güzel şekilde veriyor emin ol 🥰