[silindi] Psymutlu doğumdan 2 hafta önce kullanmaya başladım ve doğum yapalı 10 gün oldu. Çok şükür hiç yara olmadı şimdilik. Tabi sadece gümüş kapağa bağlamamak lazım doğru emzirmekte çok önemli 🌸😊
Duyguscuk [silindi] Doğru emzirme teknikleri ile ilgili önerebileceğiniz kaynak var mı? Siz nereden öğrendiniz?
[silindi] Duyguscuk ben yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim zaten. YouTube doğru emzirme teknikleri yazın ordan bakın bir sürü video var. Bebeğiniz doğduğu zamanda devlet hastanelerin de emzirme poliklinikleri var ordan destek alabilirsiniz