Cngul canım enfeksiyonu nasıl kaptın ki normal de kürtaj sonrası kadınlar iyi oluyor bebek kolay oluyor diye biliyorum acaba dikkat etmiyormusun bende kürtaj oldum 3 ay önce ama çok şükür hiç akıntım veya koku yok hatta bugün idrar tahlili yaptım çok şükür sonuçlar güzeldi ama çok dikkat ediyorum temziliğime ve ben başka yerde lavaboya gitmiyorum gitsem de bol su döküyorum kadınlar çok çabuk mikrop kapıyor eğer beyaz pamuklu mendilin var ise ütüleyip önüne kat çok iyi geliyor ben iç çamaşırımı bile ütülüyorum bir ara akıntım oldu ilk evlendiğim zamanlar öyle yaptım 3 güne geçti idrar tahlili yapmanı da öneriyorum enflasyon olabilir