Mizgin2020 Bugun doktora gittim yumurta çatlamış dedi cumartesi iğne vurulmustum Crınone vajinal jel verdi progesteron yazıyor bebek rahme tutunsun diye çok heyecanlıyım önümüzde ki 10 gün çabucak geçse keşke 😂😂
Sermec27 Mizgin2020 rabbim gönlüne göre versin inşallah ben de Eylül ayında düşünüyorum bakalım Allah büyük 🤲🥰
Kader27 Mizgin2020 inşallah olur canım rabbim bu mutluluğu herkese yaşatsın buraya yazmayı unutma sonucu🥰
Ysmn_11 Mizgin2020 inslalah olur canım bende yarın gidicem bakalım ilaç kullandım bugün son gün cumartesi iğneden sonra ne zaman çatlama olmus bugün mü acaba eğer öyleyse çok uzun geldi bana
Mizgin2020 Ysmn_11 ovulasyonla uğraşma canım git doktora özele gittim ben baktı zamanı saati herşeyi söyledi yaptık dediklerini gerisi Allah’a kalmış inşallah olur
Mizgin2020 Ysmn_11 evet canım ben çatlatma iğnesi kullandım cumartesi pazar pazartesi ve çarşamba ilişki Perşembe de gel dedi yani bugün gittim