Merhaba hanımlar size sormak istediğim sizce hangi doğum tipi özelde hangi doğum tipi devlet hastanesinde yapılmalı bu arada İstanbul Anadolu yakası Sultanbeyli’de oturuyorum bu yakada doğumunu devlette yapıp memnun kalan arkadaşlar yada doğum yaptığınız hastaneyi,doktorunuzu,doğum tipini ve memnuniyetlerinizi yazarsa biz doğum yapmamış anneler için çok iyi olur ona göre bir yol çizicem kendim için açıkçası özelde yapmak istiyorum ama fiyatlar uçmuş durumda resmen benim yengem devlet hastanesinde normal doğum yapmış ve ebelerin eline kalmış onlarda çocuğu çıkarmak için karnına çok bastırınca rahim ters dönmüş artık çocuğu olmuyor malesef bu durum beni çok ürkütüyor ama çok güzel şekilde doğumunu yapıp memnun kalanlarda var o yüzden toplanalım burda şimdiden hepinize çok teşekkür ederim ❤️