Doktordan doktora değişiyor aslında o durum, benim kendi doktorum catı kontrolü yaptığında ne kasıldım nede ağrı hissettim gayet rahat geçti, aynı gün nst’ye girdim çıktığımda kendi doktorum çıktığı için başka doktor tekrar çatıya aldı ve 5 parmağını soktu diyebilirim. Sayesinde kanla birlikte ağrı ve sancılarım başladı 37+3 haftalık doğum yapmak zorunda kaldım. Bu yolda ilerlediğiniz doktor çok önemli, doğumuma kendi doktorumu çağırttım suni sancısız ve epiduralsiz doktorum sayesinde gayet güzel bir doğum geçirdim.