47gl Arkadaşlar 25 haftalık gebeyim üst karın ağrısı yaşadım safra kesesi değeri biraz yüksek çıkmış antibiyotik ve ilaç verdiler başına öyle bişey gelen var mı gebelikten kaynaklaşıyor muş