nunush genelde bebek döndükten sonra kaburgalara baskı yapar diye biliyorum. 30a kadar filan çok rahattım. Sonra bi anda kaburgalarıma batmaya başladı. 32 haftada kontrole gittiğimde döndüğünü söyledi zaten doktor. 30-31 gibi başladı benim batmalarım. Bazen öyle dik duruyor ki oturamıyorum bile