Hulyafuat Kızlar doktor 38 de alırız dedi alan daralmış dedi rahim kendını hazırlamaya başlamıs dedi çok erken değil mi ya çok korkuyorum bir şey olucak diye başına gelen varmı küveze alınırmı eder mi 😔
beriufuk Hulyafuat 38 hafta sezeryan için gayet uygun diye biliyorum. Benm arkdsm 32. haftada erken dogum yaptı kuveze girmedi şükür bebeği. Korkmayın birşey olmaz inşallah
AATozarr Hulyafuat 38 hafta olarak çok iyi kötü düşünme öyle , bende tam 38 de Sezeryan oldum annesi erken değil gelişimi iyiyse alınmaz küveze sen kucağına almaya odaklan iyi düşün 🥰
Muhammedyusuf Hulyafuat canım ben iki oğlumda da 38 de sezaryan oldum.. korkma Allah’ın izni ile birşey olamyacak