kizim dahabyeni 2 yasina girdi bezlenmekten nefret ediyor ve rahatsizligini dile getiriyor jizde tuvalet egitimine başladık. 4 gün oldu daha 1 kere lazimliğa 1 kerede tuvalete denk getirebildik.Dk basi cocuga sormak istemiyorum vis varmi diye. Ama tam tuvaletten geliyoruz gidiyor bi koseye yapiyor. Ne yapmalaiyim bilmiyorum normalmi bu durum