Ftma4 canım ben pcolu değilim ama 1 haftadır inanılmaz derecede kasık ağrısı yaşıyorum dün gece artık dayanamadım bıcak saplanıyor gibi oluyordu kalkıp hastaneye gittim idar tahlili ve lan tahlili yaptım temiz çıktı alttan muayene ettiler onda da sorun çıkmadı serum takmadan ilaç yazmadan geri eve döndüm