KıZlar 28+2 günlük hamileyım bugün sağlık ocağında kontrolümüz vardı bebeğin hareketleri iyi fakat nabzı biraz düşük çıktı o anki durumla heyecanlandım aradan 15 dk geçti geri dinlediler biraz daha iyi çıktı dedi başına böyle bişey gelen oldu mu normal mi böyle durumlar