Gozdeyuksel Hamilelik döneminde böbreklerinden birinin büyümesi sorununu yaşayan oldumu ? Nasıl bir yol izlendi
Ygmrcfr Gozdeyuksel Benimde sağ böbreğimde büyüme var 10 gün takip eteğiz dedi bol bol su iç sağ tarafına hiç yatma dedi büyümeye devam ederse stant takarız dedi ama onunda erken doğum riski olabiliyormuş senin kaç çapında çıktı benim 24mm çıktı
OrkideAksan Gozdeyuksel ben şu anda 37 haftalığım 24.haftada böbrek genişlemesi teşhisi kondu şimdi doğumu bekliyoruz Doğumdan 6 ay sonra normale dönüp dönmeyeceğine bakacağız .ama sıkışmadan kaynaklı normal diyorlar 🤷🏽♀️🤷🏽♀️
Angelada Benim de sağ böbreğim büyüme yapıyor hiç bişey yapamıyorsun sadece takip edecekler fazla büyürse stant takıyorlar. Bol bol su iç ve yarım limonu bi bardak suya sıkın için. Idrari tutmayın tuttukça büyüme yapıyor.
Angelada Gozdeyuksel geçmiş olsun. Dikkat edersek büyümez galiba bebek sıkıştırıp büyütüyor inşallah sağlıkla kucağımiza alırız bebislerimizi
Gozdeyuksel Ygmrcfr benim yarın bakılacak daha belli değil büyüdüğünü söyledi bugün doktor. Stend mi erken doğuma sebep oluyormuş?
Ygmrcfr Gozdeyuksel evet canım benim yanım ağrıyınca doktor baktı ürolojiye yolladı ordan radyolojiye gittim bende pazartesi gidicem araştırdım baya burda ki eski postlarda öyle yazıyordu erken doğum diye biraz korktum inşalalh öyle bişey yoktur rabbim hepimize gerek duymadan sağ sağlim doğum yapıp evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin
Angelada Gozdeyuksel bize zararı olurmuş böbrek yetmezliğine kadar gidiyormuş. Bu yüzden önemli dedi doktor
Gozdeyuksel Ygmrcfr amin inşallah güzel sonuçlar alırız 🤲hayırlısı ile süreç sonuna kadar gitsin acele etmesin bebekler
Gozdeyuksel Angelada bazen kendimizi unutuyoruz bebeklerimiz iyi olsun yeter diyoruz ama onları taşıyanda biziz bizim de iyi olmamız gerekiyor işte inşallah zararı olmadan hallolur
Ygmrcfr OrkideAksan peki bişey sorabilirmiyim bende 24 haftalığım şuan sizin kaçtı benim 24 mm çıkmıştı evreleri varmış üroloji doktoru direk 3 buçuk ay var senin böbrek çürür dedi bana korkuttu yani sizin de aynı haftada konmuş baya ilerlemişsiniz
OrkideAksan Ygmrcfr bol bol su tüket ve sadece sol tarafına yat dedi doktor bana ben bunlara çok özen gösterdim. Takipte kalıp, çok fazla tedirgin olmamak lazım daha önceden tabiki böyle bir sorununuz yok ise çünkü hamileliğin getirdiği olağan durum olabilir 🤔
elifkck1515 Ygmrcfr canım sen onları dinleme bende 26 haftayı bitiyorum aynı sağ böbrekte büyüme var erkek bebeklerde genelde oluyormus benim ağrımda yoktu doktor söyleyince internetten baktım yorumlardan etkilenince ağrım başladı ama doktor onlara inanma sen en fazla minicik bir stend takılıyor ve genetik birşey yoksa mutlaka normale dönüyor dedi endişe etme en kötü şey stres
Ygmrcfr OrkideAksan evet öyle yapıyorum banada öyle dedi günde 5 litreden fazla su içiyorum ölçüyorum artık hep soluma yatıyorum bebek baskı yaptığı içinmiş doğumdan sonra düzelirmiş inşallah bi sorun çıkmadan hepimiz atlatırız
Ygmrcfr BirVeraAnnesi35 son evre çapı kaçtı bide stant nasıl takılıyor bi sorun yaşadınız mı erken doğum riski doğru mu acaba kaçıncı haftada takıldı kusura bakmayın çok soru sordum
nisemom BirVeraAnnesi35 ilk böbrek büyüklüğünü kadın dogumcunuz nu tesbit etti. Benim de sağ gogsumun altında çok ağrım var. Kaburgalarim da batıyor. Doktor magnezyum verdi sadece yazıları okuyunca bir korktum