Bernagokhan Kızlar sizce düşük mü kilosu doktor düşük yakın takibe almam gerekiyor dedi bebek sinyal veriyor alın beni falan diyor dedi 32.de 1600 gr dı 2 haftada yarım kilo almış beklesem kilo alır mı
Yaseminozel Bernagokhan doktorun normal dediyse bi sıkıntı yoktur canım her bebek Farklı 30. Haftada 2300 dü bizimkisi bakalım 33 bitti ne diyecekler. eksik yada fazla ölçüm yapabiliyor çok güvenme canım sağlıklı olsunlarda 🤲🏼
Deletedmom411 Bernagokhan canım beklemeni sana biz öneremeyiz, dr unun doppler ile kan akışına bakması gerekir, suyunda, bebeğinin kalp atışında plasenta yaşlanma durumunda ve kan akışında bir sorun yoksa bekletir seni zaten haftada bir yada iki gün takip ile 🌸
fosforlukalem Bernagokhan 32′de 1700 gramdı. 35′te 2400 oldu. Yine de doktorunuzun dediği gibi kan akışına filan bakılsın ama sorun olacağını sanmıyorum. Doktorum bana normal dedi
Bernagokhan Deletedmom411 kuzum zaten doppler önerdi şimdi ona giricem bakıcak lar duruma eğer normalde bekletirker eğer aksi Bi durum olursa alırız 100de 90 senin yanında kalır küveze girmez dedi
Gunesruzgar Bernagokhan canım ultrason ölçümlerine pek güvenmiyorum ben 33 hafta 2 buçuk kilo dedi oğlumda dört kilo üstü dediler 3550 dogdu çok dert etme bebeğe kilo aldırıcı şeyler ve ve bol su
almila2020 Bernagokhan 31+4 de 1616 grmdı bebegim 2 haftaya yakın Bi gerilik var dedi aradaki fark acılmadıgı sürece 36 37 yi görrüz dedi doktorum ama kücük dogcak falan dedi takip altına aldı insallah saglıkla alırız kucagımıza