Herkese merhaba, 19+1 deyim şu an detaylı ultrasonumuz olacak mayısta. Ultrason sonuçlarını aynı gün içerisinde alabiliyor muyuz? Bunu merak ediyorum kendi doktorumda çektirmeyeceğim aynı gün alabiliyorsak eğer kendi doktoruma da randevu alıp göstereyim istiyorum hemen. Ayrıca Acıbadem Altunizade de Ahmet Nuri Danışmen de çektiren oldu mu? Şimdiden teşekkürler🙂