Konya42 Mrb 15+2 gebeyim haydarpasa numune hastanesine giden varmı dediler ki sadece gebelere bakan doktora git ben yanliskikla menapoz bölümüne gitmişim. Gebeye bakan doktor lâzım ilgili bilgili öneriniz varmı.misafirim zaten ağustosta izmire donucem.