Denay123 Merhaba benim 7 sinde yumurtlamam oldu , hiçbir gebelik belirtisi yaşamıyorum bel ağrısı dışında normal mi ?
mlsmrtgl Denay123 bende belirti yaşamasan öğrenmiştim . Yumurtalamanın üstünden 9 gün geçmiş belirti için birazda erken sanki