Havinn49 Ben de 14 haftaligim dün sesli bı sekilde vajinamdan gaz çıktı.Karin ve kasık ağrım oldu daha sonradan ama çok sürmedi.Bu haftada rahim kasiklarin üstüne yukseliyormus ondan kaynaklanabilir.Ama ağrın aralıksız devam ediyorsa bı doktora git istersen.Gerci gazın olduğu zaman da sürekli oluyor karın ağrısı böyle bi durumun varsa endişelenme canım