Minnak20 Arkadaşlar kamuda çalışan biriyim süt sağma makinası almam lazım mama kullanmayı istemiyorum siz hangi marka süt sağma makinası kullanıyorsunuz acaba piyasada. bir çok ürün var ama Philips Avent bir ürünü var siz kullandınız nasıl
mlsmrtgl Minnak20 aventin kötü yanı tek başlıklı oluşu . İki başlıklı olanlara bakın derim . Memur olunca emzirme biraz sıkıntılı oluyor .
TAkilicci Minnak20 ben manuel mochi kullanıyorum iyi ki onu almışım. Göğüsleriniz ilk zamanlar çok hassas oluyor ben arkadaşımdan önce avent elektrikliyi aldım tam bir vakit kaybı ve canımı yaktı. Bebeği emzirirken yada emzirmeden mochiyi takıyorum her işimi yapıyorum
Minnak20 mlsmrtgl ürünün hangi özelliğini beğenmediniz acaba 2 Li alın demişsiniz ama araştırdığım kadarıyla çift sağımda yavaşlıyormuş ürünler