bebegim_28 Fatihmina60 ben en başından beri ağda yapıyorum 10. Haftaya kadar yapmadım sonra düzenli olarak devam ettim 23 haftalık olcaz
Mhtpctn Fatihmina60 bı sorun olmaz canım ben ılk 10 hafta olammıstı hatta gıttıgımde ama 3 ayın dolduktan sonra arka bolge alınırken karnının ustune yatma
Merve_Asel Ben ilk öğrendiğim zamandan beri gidiyorum 35 haftayım şuan hiç bir sıkıntıda yaşamadım aksine kolaylık yani ☺️