Merhaba güzel anneler ve anne adayları ilk gebeliğim aşırı tecrübesizim 37 ci haftamıza girdik çok şükür 🙏🏼 iki güne bi bagırsaklarım bozuluyor normal mi 🙄herkes doğumunda kolaylık olur bagırsakların temizleniyor lavman yapmak zorunda kalmazlar diyorlar sizin düşünceniz nedir