Merhaba güzel anneler
Ya 32+3 deyim
Ve hala karar veremedik
Babası Ebrar diyordu ben Ceylin
Sonra babası Ceylin kabul etti ama şimdi ben elisa düşünüyorum
ELİSA = cennet kapısında bekleyen melek adı
Ceylin = yengeç
Sizce hangisi ?
Şimdiden teşekkürler