Daha çok küçükler anneleri . Hareketleri hissetmemeniz çok normal ufak tefek hareketler olur 1 gun cok hissedip diger gun hic hissetmeyebilirsiniz . ama öyle düzenli hareketler 30 - 31 haftadan sonra oluyor. Kanama sancı falan olmadıkça korkmayın rahat olun Rabbime emanet edin ben de 3 gündür uyuyor diyince ne uyuması dedim 🤦🏻♀️🤷🏻♀️