Snglkmlalp Merve_12 dikiş değil artık yapıştırma yapılıyor. Benim iki doğumum da yapıştırma idi. Son sezeryanımı 2 ay önce oldum. Doktor bantı çıkarıp yara izine bakıyor. Ultrasonla Rahime bakıyor.
musti28 Merve_12 bantı çıkarıp bakıyor sarı bi krem sürülüyor ulturason la yumurtalıklarına bakılıyor hasar var mı diye karnından yara açık bırakılıyor sonra o yüzden büyük ve rahat bir iç çamaşırı giymeni öneririm canım bende iki hafta önce gittim kontrole
Bahriye06 Merve_12 hayır canım hiç acımıyor 2 sezeryan oldum şimdi 3.bebeğimi bekliyorum o da sezeryan olacak nasipse hiç korkma
musti28 Merve_12 karnından bakıyor alttan değil canım acımıyor bastırmadan bakıyor zaten bantı çıkarınca rahatlıyor insan yaran iyi durumdaysa zıbınlı korse öneriyor doktorun göbeğin katlanmaması lazım terlemesin diye temiz bir bez koy üzerine
musti28 Merve_12 hiç korkma bende öyle düşünmüştüm ya alttan bakarsa ya ameliyat dan sonra karnına bastırarak kontrol ediyorlar ya öyle olursa diye hiç birşey yok
Betulsna Merve_12 Beni neden çağırmadı acaba doktorum. Bnde sezeryanla doğum yapalı 13 gün oldu. Kendi kendime bantı çıkarmam söyledi eve geldikten 1 gün sonra. Çıkardım duş alabilirsin dedi. Ve pansuman yap dedi o kadar🤷♀️
Ayssima Canim been bandimi evde cikardim kontorole gittigim zaman sadece dikis yerime bakti acillma varmi yokmu diye iyi dedi hic agri falan olmadi korkulacak birsey yok alttan falan isi yok zaten sezeryan oldugu icin
Deleted5544 bantı ben gitmeden kendim çıkardım yarama baktı ve karından ultrasonla kontrol etti sadece