Homeless20 baby3_ yaaa benim de tüp bebek. Bana da iki kese göründe dedi doktor ama bi tane koyuldu 🤦🏻♀️ Ben bi tane koyuldu deyince tahim bişeyi kesesi olabilir dedi. Pazartesi doktora gtcem o zaman öğrencem tek mi çift mi. Çok değişik bi durum valla
_Koncuy_ baby3_ Tüp bebek değil ama kızımın kalp atışını 6. Haftamda vajinal muayene ile duydum, oğlumun kalp atışını da 7. Haftamda duydum ultrasonda
baby3_ Dilekk5 sağol canım çok korkuyorum varya . Olumsuz 4 gebelik yaşadım . Birşey olcak diye çok korkuyorum 😞 hapşurup öksürünce bile korkuyorum
Ensar1234 baby3_ 5+4debirini 6+3te birini cnm benim ilk ikiz olduğunu bilmiyodum lekelenme şikayeti ile gittim ikinci keseyi ve kalp atışını duyduk