Busratek07 Kizzlaaar dün paylaşmıştım cinsiyeti hakkında belli olur mi diye doktorumuz az önce söyledi 🙈cok güzel bir duyguymuş be rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıkla alalım kucağımıza ,kucağına alanlarda Allah bağışlasın 👍
Erenreyyan Busratek07 aa bende 12+2 🙈haftaya salı gideceğim çok heycanlıyım inşallah benimkide belli olur💕
DidemYldrm Busratek07 ay bir erkek annesi daha hayırlı uğurlu olsun canım 🙏 bu sene oğlan senesi sanırım 💙
Busratek07 Kbrmrttesekkur ederim allah razı olsun , normalde söylemem ama bir dahaki gelesiye kadar dayanamam dedi erkek mi dedim evet erkek dedi kesin mi dedin hani ihtimali varmı dedim yok dedi ben kesin olmasa birşey söylemem görüyorum burda pipisini dedi 😊😊
DidemYldrm Busratek07 amin canım 🙏 günler yaklaştıkça bana heyecan sarmaya başladı 😅 zaman çok hızlı geçiyor
Busratek07 munireglr masallah cok geç öğrenmemişsiniz mi ? Devlet hastanesimi özel mi ? Inşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin canım