Selam anneler 19+1 haftalik hamikeyim gecenlerde iki gogsumun altı mideme sancilar girdi iki büklüm durdum yarim saat sürdü cok kotuydu o sure benim icin nefrs alcak duruma gelemedim doktorum gelin dedi muane oldum bebegim gayet iyi cok şükür.
Mide veta kalpden olabilir kalp doktoruna bi gözük dedi başına busekilde bis gelen varmı umarim kalple ilgili değildir korkuyorum 😥