Arkadaşlar 1 yaşında bebeğim var lazere başlamaya karar verdiğim için ağdayı bırakmıştım jilete döndüm ama ne zaman jilet kullansam kıllar çıkmaya başladığında akneli akneli sivilceler çıkıyor. Emzirdiğim için lazeri de erteledim ne yapacağım bilemiyorum aynı durumu yaşayan var mı??