mysweetbaby N6gksl valla öyle görünüyor ama bakalım :) rahim yapımdan dolayı erken doğum riskim var ama şimdiye kadar bir şikayetim olmadı heyecanla bekliyoruz :) oğlan benimki
N6gksl aysegzr_aslan öyle deme cnm Allah ne zaman isterse sağlıklı olucaksa ozmn gelsin bebişler inşalla😍😍😍
fnsckn N6gksl 38 ♥️ İnşAllah hepimiz sağ Salim alalım kucaklarımızı yavruları tüm anneler ve anne olmayı bekleyenlere de nasip olsun ♥️