Kalben3434 Biz haftaya perşembe 23 temmuz günümüzü aldık oğlum geliyor çok az kaldı fazla gobegim yok 😚 gobisleri gorelim
Busu Kalben3434 33+3 üz görenler ikiz veya son haftalarım zannediyor bir tek karnım top gibi meydanda 😬😬
KubraSS- Kalben3434 canım adminlerden bir tanesi uyarı yapmıştı resim atmak konusunda üye olmayan bir çok kişinin görebileceğini söylemişti
Busu Kalben3434 üzüleceğim son şey olurdu herhalde 🤦♀️ Eğilmek kalkmak duş almak herseyi zor koca göbekliliğin😬
Deryaserkan Son 10 gün kaldı doğsun artık diyorum kendim kilolu olduğum için çok büyük bir karnım yok ama var çok yoruldum diye bilirim 😅
Dileksultan 20 haftalık olduk ve doğuma daha var kızlar ilk foto benden olsun kızlar daha benim doguma var ama buraya atmak istedim uygun olursa sizin için kızlar https://imgyukle.com/i/STW5qA