Merhaba bayanlar ben aranızda yeniyim. Ben iki gündür 6 .ci haftayı bitirdim yediye girdim .yani 6+2haftaligim doktora kalp atışı için gittim doktor ultrasyonda keseyi güzel gördü ama bebeği görmedi bir hafta sonra gel dedi . Acaba erken mi bayanlar .bir sorun çıkmaz demi