Mervishh benimde erken döndü. Aşağıya çok baskı yapıyor o yüzden. Bende genelde yatıyorum. Zaten hastane ortamı. Sırt üstü uzun süre yatamıyorum. Genelde sol tarafta yatıyorum. Nidicard migrenimi çok tetikledi başlarda. Artık alıştım yapmıyor. Nabız yüksekliği biraz sersemlik baş dönmesi filan oluyor. Günde 2 ye düşürdüklerinde sancılarım yine arttı. O yğzden ilaç dozunu düşüremiyorlar. Öyle düşünme canım😊 bende hergün bigün daha karnımda dursun diye dua edip durdum. Birgün bittiğinde seviniyordum😊şükürler olsun 36 yı gördük🙏🙏 zor süreçler. Psikolojik olarakta zor tedavide sıkıntılı. İnşallah sende zamanında doğum yaparsın canım 🙏😊